Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Dat kan telefonisch of via het contactformulier.

Algemeen

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Ja, wij zijn aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur. Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Bezorgen

Wat is de levertijd?
De levertijd is 1-3 werkdagen voor standaardmaten en producten van de rol zonder verdere afwerking. Kies je bij een mat voor afwerking van de snijranden, dan geldt een langere levertijd. Dit geldt ook voor op maat gemaakte vloerkleden.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Voetenvegertje heeft geen eigen voorraad maar levert uitsluitend rechtstreeks uit de voorraad van onze partner Hamat. Hamat verstuurt alles via eigen vervoerders. Afhalen is niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan eenvoudig worden geregeld door tijdens het bestelproces een ander afleveradres te kiezen.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Je ontvangt (via onze partner Hamat) een bericht met betrekking tot de verzending. Eventueel kun je het aflevermoment aanpassen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 6,75 voor alle bestellingen tot € 80. Daarboven rekenen wij geen verzendkosten / is de verzending gratis. Informatie verzendkosten

Bestellen

Ik twijfel over de kleur of het materiaal. Kan ik een staal ontvangen?
Jazeker kan dat. Het is heel verstandig om bij twijfel over materiaal of kleur een staal aan te vragen. Met name kleuren worden op beeldschermen altijd anders weergegeven dan ze in werkelijkheid zijn. Aan het aanvragen van stalen zijn geen kosten verbonden. Staalaanvraag regelen
Hoe nauwkeurig is maatwerk te bestellen?
Maatwerk wordt machinaal gesneden. Hierbij kan een afwijking van maximaal 2 centimeter optreden ten opzichte van de opgegeven maten. Overigens is het bij matten die in een uitsparing komen te liggen nooit aan te raden om de exact gemeten maat te bestellen. Je kunt beter een aantal centimeters ruimer bestellen en de mat vervolgens zelf met een stanleymes op maat snijden.
Kunnen jullie ook komen opmeten?
Nee, wij zijn uitsluitend een webshop en verrichten geen werkzaamheden.

Betalen

Kan ik bij jullie ook achteraf betalen?
Nee, je kunt op dit moment bij ons niet achteraf betalen.
Kan ik ook achteraf via een factuur betalen?
Bedrijven kunnen bij ons indien gewenst op factuur kopen.

Retourneren

Kan ik mijn aankoop retourneren?
Alle standaardproducten kunnen worden geretourneerd. Dat geldt niet voor producten die op specificatie van de klant worden gemaakt. In onze shop gaat het daarbij met name op producten van de rol waarbij de lengte vrij te kiezen is. En voor op maat gemaakte vloerkleden. De kosten van het retourneren van standaardproducten zijn voor eigen rekening.